JAK WYKORZYSTAĆ BRELOKI REKLAMOWE W MARKETINGU FIRMY?
Przygotowanie odpowiednich gadżetów firmowych masz już za sobą. Zdecydowałeś się na breloki na zamówienie, dostosowując wygląd, formę, materiał do własnych oczekiwań. Zyskałeś w ten sposób bardzo dobre wsparcie w identyfikacji wizualnej własnej marki, produktu bądź usługi. Ponadto otrzymałeś rewelacyjny nośnik reklamowy. Czy wiesz jednak jak go wykorzystać w strategii marketingowej własnej marki?
SILNE WSPARCIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
Gadżety reklamowe wpisują się w strategię identyfikacji wizualnej marki. Oznacza to, że przyczyniają się do kreowania określonego wizerunku firmy. Bazują zazwyczaj na ogólnie przyjętym zestawie symboli (logotyp) i kolorów (barwy firmowe), które cechuje ta sama grafika, te same odcienie, ten sam font. Gadżety reklamowe wspierają identyfikację wizualną, ponieważ stale przypominają o Twojej firmie. Noszony przy kluczach breloczek z logotypem marki jest codziennie wyjmowany kilka razy, dzięki czemu w świadomości użytkownika utrwala się jego wygląd, a tym samym grafika, kolorystyka, nazwa firmy.
BRELOK REKLAMOWY A STRATEGIA MARKETINGOWA
Gadżety firmowe są pożądanym elementem w relacjach firma - kontrahent. Właśnie dlatego warto odpowiednio je wykorzystać, między innymi:
- podczas konferencji branżowych - jako jeden z upominków dla gości oraz prelegentów. Może być dołączony do np. torby prezentowej z materiałami promocyjnymi i drobnymi upominkami dla uczestników wydarzenia.
- w trakcie akcji promocyjnej - świetnie sprawdzą się podczas akcji reklamowej w plenerze lub podczas targów branżowych. Przyciągną uwagę uczestników zdarzenia, a także zostaną ciekawą pamiątką po wydarzeniu, a w przypadku targów zjazdowych to właśnie gadżety mogą okazać się tym, co wyróżni Twoje stoisko, dzięki czemu Twoja firma zapadnie uczestnikom eventu w pamięć.
- przy wysyłce towarów - dodanie do przesyłki gadżetu reklamowego będzie z pewnością odebrane z uśmiechem przez adresata. Breloki można dodać przykładowo do zamówień powyżej określonej kwoty lub do kilkudziesięciu lub kilkuset pierwszych przesyłek z nowym, promowanym właśnie towarem.
Warto zastanowić się nad zastosowaniem gadżetów firmowych w strategii marketingowej przed dokonaniem zamówienia, ponieważ ułatwi Ci to oszacowanie nakładu produktów, który będziesz zamawiał.
Życzymy udanych Kampanii Reklamowych :)