Indywidualne gadżety i upominki, które wyróżnią
Twój biznes.

PLASTIKOWE, GUMOWE, METALOWE A MOŻE DREWNIANE? JAKIE BRELOCZKI WYBRAĆ?

PLASTIKOWE, GUMOWE, METALOWE A MOŻE DREWNIANE? JAKIE BRELOCZKI WYBRAĆ?

Decyzja o zamówieniu breloków reklamowych podjęta! Przed Tobą kolejny krok, ponieważ teraz musisz zastanowić się, jaki rodzaj produktu wybrać. Dobór materiału, wybór formy, dopasowanie wzornictwa i kolorystyki, a także zaplanowanie umieszczenia logo lub nazwy firmy - wszystko to warto wziąć pod uwagę, jeżeli chcesz otrzymać w efekcie skuteczny gadżet reklamowy.

WIEMY, ŻE WYBÓR ODPOWIEDNIEGO BRELOKA NIE JEST ŁATWYM ZADANIEM, DLATEGO DAJEMY CI WSKAZÓWKI, NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PRZY DOBORZE.

  1. Materiał
    Warto dobrze przemyśleć wybór surowca, z jakiego ma być wykonany przedmiot - i to nie tylko pod kątem trwałości. Wszystkie bowiem produkty powstają na bazie materiałów odznaczających wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne. Zastanów się jednak, jaki materiał najlepiej pasowałby do profilu Twojej firmy. Produkujesz meble na zamówienie? Postaw na drewniane modele. Prowadzisz szkołę pływacką? Wybierz produkty gumowe. A może zajmujesz się obróbką CNC blach? To sprawa jest prosta - metalowe produkty są dla Ciebie.
  2. Kształt
    Dowolność form z jednej strony cieszy, z drugiej może przyprawić o zawrót głowy. Umożliwiamy bowiem wykonanie najbardziej nietypowych i skomplikowanych projektów. Dzięki temu możesz być pewny, że podołamy Twoim pomysłom. Musisz tylko zastanowić się na co postawić. Klasyczne, geometryczne formy będą dobrze sprawdzały się w branżach finansowych i biznesowych oraz dla przedsiębiorstw oferujących luksusowe produkty i usługi. Zabawne kształty będą idealne np. dla producentów zabawek, cukierni, itp. Dobrym pomysłem jest też nadanie brelokom kształtów sprzedawanych produktów.
  3. Kolorystyka
    Wykonujemy produkty w dowolnym kolorze. Mogą być to przedmioty jednobarwne lub wykorzystujące duże spektrum odcieni. Warto zastanowić się, który z tych wariantów będzie najodpowiedniejszy. W przypadku breloków metalowych lub drewnianych, pozostawiając ich naturalną barwę osiąga się bardzo elegancki efekt. W przypadku produktów gumowych lub plastikowych można naprawdę poszaleć z kolorem, dzięki czemu Twój gadżet reklamowy nie pozostanie niezauważony.
  4. Logo
    Dla zapewnienia lepszej identyfikacji wizualnej firmy breloki można zaopatrzyć w logotyp lub nazwę. Bazując na doświadczeniu możemy zdradzić, że w przypadku branż finansowych, prawników, czy biur rachunkowych często wybierane są dyskretne napisy. Przedsiębiorcy z branży rozrywkowej chętniej stawiają na większe formaty i wyraźnie widoczne logo.
Copyright © 2019 Rubens Sp. z o.o., 81-309 Gdynia, ul. Warszawska 78, tel. +48 58 660 32 21, e-mail: biuro@rubensdesign.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów bez zgody właściciela zabronione!
Made by: Creonium

Stosownie do treści Regulaminu i Polityki Prywatności wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora - Rubens Sp. z o. o., także zbieranych i przechowywanych w plikach „cookies”, pozostawionych podczas korzystania przeze mnie z oferty Rubens Sp. z o. o. w tym z Serwisu znajdującego się na jej stronach internetowych, w celach marketingowych (również analizowanie i profilowanie w celach marketingowych).

Ponadto wyrażam zgodę na powierzenie przetwarzania moich danych osobowych Zaufanym Partnerom

ZAPOZNAŁEM SIĘ