ZALETY PRZENOŚNYCH PAMIĘCI JAKO GADŻETÓW REKLAMOWYCH
Do chętnie wybieranych gadżetów reklamowych należą przenośne pamięci USB, czyli tzw. pendrive’y. Ich popularność wiąże się z zaletami, jakie te niewielkie przedmioty wykazują w zakresie promocji. Wielu przedsiębiorców decyduje się właśnie na to rozwiązanie, ponieważ spełniają podstawowe oczekiwania, jeśli chodzi o reklamę bezpośrednią. Przyjrzymy się bliżej korzyściom promocyjnym pendrive’ów.
- Kreatywny design
Jedną z największych zalet przenośnych pamięci USB jest niewielki rozmiar. Dlatego bez rezygnowania z tej korzyści należy odpowiednio zaaranżować formę – tak, aby przyciągała uwagę i intrygowała. To wyzwala kreatywność, co z kolei sprawia, że produkty mają naprawdę oryginalny wygląd. Wśród naszych realizacji znajdują się między innymi modele przypominające mechanizmy zaprojektowane przez Leonardo da Vinci, jak też zabawkowe samochody. Kształt i wzornictwo można dostosować do indywidualnych oczekiwań firmy.
- Częstotliwość użytkowania
Pamięć przenośna USB to przede wszystkim przedmiot użytkowy. Wykorzystywana jest w pracy, w szkole, w domu – umożliwia przenoszenie danych z jednego urządzenia na drugie w bardzo wygodny sposób. Właśnie dlatego jest tak często wykorzystywana – a skoro użytkownicy często po nią sięgają, oznacza to, że często mają styczność z logo firmy znajdującym się na obudowie pendrive’a. Zaczynają kojarzyć gadżet z konkretnym logotypem i nazwą przedsiębiorstwa, co wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku oraz wpisuje się w strategię identyfikacji wizualnej.
- Ukryte możliwości
Pendrive jest urządzeniem, na które można wgrać dowolny plik. Warto to wykorzystać do celów promocyjnych. Umieszczenie na nośniku materiałów informacyjnych o firmie, produkcie, usłudze sprawi, że duży odsetek osób otworzy plik i zapozna się z nim – jeśli będzie przygotowany w atrakcyjnej, angażującej formie, to również zapamiętają taki przekaz.
Pamięć przenośna USB jako gadżet reklamowy zapewnia korzyści firmom, które zdecydują się na takie rozwiązanie. Ponadto podarowanie takiego upominku klientom bądź partnerom biznesowym zapewnia dobre pierwsze wrażenie i podnosi prestiż przedsiębiorstwa.